Gå til innhold

E30 325i 88mod coupe karosseri vurderes solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Vurderer da og selge mitt orginalt sorte, 325i, takluke, facelift og coupe. (senk og felger godkjent i vognkort)

Planene var og bygge en bøs vanlig bil ut av det, men planene går over til bane. Så mulig det blir et preface m3 look i glassfiber.

Legger det da ut for å sjekke interessen, istedenfor at jeg kapper det i stykker.

Lite rust, noe er tatt og resten er skjert ut men ikke felt inn plate ennå, et par små plasser. Og så er det noe ved pedalene som ikke er tatt. Buene bak har noe bobler og rust men får med 2 nye buer og bakplate. Bilen er ribbet, men får med alt av skjermer, dører står på, nye blinklys, sort/mørkegrått gulvteppe, nye sikringslukk, nye taklukepakninger, div vajere, 325 nav, vinduer, fangere, koffert, panser og endel deler. Står også sveiset inn cabforsterkninger framme. Har også nye infinity skjørter, leppe og catkiller til den som kan medfølge. Mhw baklykter, framlykter osv er også med. Er vel igrunn understell, motor, interiør, og elnett som er vekk. Rimelig bra og platerett kaross, fært å skjære det i fillebiter.

Hiv inn PM eller noe slikt ved interesse/bud så får jeg det lettere med meg, da jeg er mye på farta om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...