BmwKlovn Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Vurderer da og selge mitt orginalt sorte, 325i, takluke, facelift og coupe. (senk og felger godkjent i vognkort) Planene var og bygge en bøs vanlig bil ut av det, men planene går over til bane. Så mulig det blir et preface m3 look i glassfiber. Legger det da ut for å sjekke interessen, istedenfor at jeg kapper det i stykker. Lite rust, noe er tatt og resten er skjert ut men ikke felt inn plate ennå, et par små plasser. Og så er det noe ved pedalene som ikke er tatt. Buene bak har noe bobler og rust men får med 2 nye buer og bakplate. Bilen er ribbet, men får med alt av skjermer, dører står på, nye blinklys, sort/mørkegrått gulvteppe, nye sikringslukk, nye taklukepakninger, div vajere, 325 nav, vinduer, fangere, koffert, panser og endel deler. Står også sveiset inn cabforsterkninger framme. Har også nye infinity skjørter, leppe og catkiller til den som kan medfølge. Mhw baklykter, framlykter osv er også med. Er vel igrunn understell, motor, interiør, og elnett som er vekk. Rimelig bra og platerett kaross, fært å skjære det i fillebiter. Hiv inn PM eller noe slikt ved interesse/bud så får jeg det lettere med meg, da jeg er mye på farta om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten.2 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Kan du legge ut noen bilder av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Dette virker absolutt interessant. Har du tenkt noenlunde prisleie? Bilder som etterspurt er ønsket av meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Har den vært regga i Norge før ? Ev når ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Første reg i norge 25.11.88 Skiltene levert før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Bilder er intressant, evt, send meg på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Kommer så fort det taes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 M20B25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 opp igjen da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0rgasmatr0n Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Tar gjerne noen bilder jeg også, om mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Mulig å komme å se på den? Send gjerne en sm på92224683 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s33zr Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hei, har du et telefon nr. det er mulig å nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norheim Custom Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Jeg er og int.. men selger svarer ikke på pm ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Solgt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå