steffuz Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 Hei. Selger min BMW 1.8 fordi den bare står. Jeg vurderer å bytte til 2l motor, men ser det som mye jobb og tid som jeg ikke har, så jeg vil heller selge den eller bytte den bort. Den har gått litt under 215.000, jeg har eid den siden jul men den har bare stått stille pga jeg har en annen bil også. Interiøret er i topp stand! Problemet med bilen er: bremseskiver forran må byttes trolig plugger og pluggledninger radiatoren lekker er litt rust på den bakluken og tak må lakkes opp igjen, pga klarlakken har flasset av. Skaff meg et verksted så kan jeg gjøre det for deg (er billakkerer). må på EU-kontroll. pris: 10, eller gi et bud om du henter den fort. Ellers er jeg villig til å bytte den bort mot en 1.8is, 2l e36 eller 2l e34, eller kom med tilbud Mvh Steffen 40636390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffuz Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 bump? kan gå som delebil også. strøkent interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffuz Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35050762 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffuz Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 delebil eller herjebil, prosjekt? 7-8000 for bilen, årsavgift betalt og omreg er gratis. 40636390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå