Kjartand Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hei. Har en bmw business cd-spiller som bare står å durrer. Det har skjedd en del ganger no og e sjukt irriterende. Spilleren står bare å lager lyd også får eg ikke ut cden. Når eg trykker på "mode" som er funksjonen når du skifter mellom cd/radio så kommer det opp no CD. Har prøvd å skru av bilen, men den durrer fremdeles. trykke mange ganger på å ta ut cden, men den durrer fremdeles og ingenting skjer. Så etter en time elns så kom den ut av seg selv. Dette problemet kan plutselig være vekke en dag også kommer det tilbake. Noen som vet hva som er gale ? Har hatt det probleme no i over 3 uker, men det er ikke alltid det skjer. (Jævlig irriterende problem) Noen som kan hjelpe meg ? Det er en slik en: http://www.google.no/imgres?imgurl=http ... AQ&dur=471 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otrooyen Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kjøp ny! mange som selger om du vil ha den kjedelige orginal spilleren! om ikke er det veldig lett å montere annen 1-din spiller, pluss at du får bedre lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartand Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hei Otrooyen. Har ikke noe med at eg ikke vil ha ny spiller. Planen er å kjøpe den nye dynavin. Men det er ikke bare bare å ponge ut 8500kr når du allerede har en spiller som virker, men kan ta helg en gang iblant Du får selvfølgelig mye bedre lyd med en annen spiller, men så er eg opptatt av at ting ser orginalt ut og ikke bare trykt inn i bilen Men takk for svar uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Tipper på slitt laser, eventuelt litt smuss på linsen som fører til at den får problemer med å lese platen. Brummingen kommer fra lasermotoren som kjører laser frem og tilbake for å finne riktig sted på platen. En q-tips med rent vann på tuppen kan rense laserlinsen noe, men det er ikke alltid jeg har fått det til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Rent vann skal ikkje brukes på laserlinsa! Teknisk sprit er vanligt å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå