Farrukh M Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Er ingen ekspert på denne biten og lurer på hvilken datasprut er billig og bra for m52b28 ? Hvem er det som er flink og billig til å mappe bilen nær oslo område.
camxer Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Kimmit-sport selger "plug & play" megasquirt datasprut til M52 motorer for en fem tusen kroner tror jeg. Er best å finne ut hvem som mapper og hva de mapper i området før du går å handler deg datasprut. Fra det jeg har fått med meg så blir det en del tull med tanke på datasprut i E39 pga CAN-bus systemet i disse. Blir sikkert enklere med en chip eller tilleggsprut/piggyback. Skal du overlade motoren?
e30 tic Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Send en PM til denne karen integrale8v / ELS Tuning. Forklar hva du ønsker osv. Han er forhandler for Vi-pec og har muligens noe rimeligere på lager også om du ønsker brukt. Han er også behjelpelig med å lage det til Plug n Play for en rimelig penge
Farrukh M Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Tusen takk. jeg skal kontakte de begge og høre hva er best for min oppsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå