engen90 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Selger nå min 324td da jeg fikk behov for trekkbil og har kjøpte meg patrol. Har hatt bilen siden seinhøst i fjor og kjørt litt over 15000 tusen med den. Når jeg kjøpte bilen hadde den ei god liste med feil fra eu kontroll. Forje eier hadde fått bytta endeledd og bremserør og bremser bak. Jeg bytta begge traversforingene i bakstillinga, bremser forran, en drivakselmansjett pluss litt småting. Har også hatt full service og bytta alt av filtre og oljer bortsett fra servoolje. Det som er galt: Viskosevifta var dårlig så den har jeg sveisa så den går for fult hele tida, Det sliter litt ekstra på reima og lager selvfølgelig litt ekstra lyd, men kjøler jo veldig bra da. Det er rust i kanaler på begge sider, har ikke fått sett så nøye på det da jeg ikke har hatt av skjørta. Det er også et rusthull under batteriet altså bak høyre hjulbue bak. Dette kan det hende jeg får fiksa før salg. Det er også en del rust på høyre framdør, men jeg har en liggende som vil bli satt på før salg. Ellers er det jo blitt litt diverse overflaterust rundt om. Det er også litt dårlige gjenger i tappepluggen i bunnpanna etter at jeg subba litt og bolten blei dratt over, men det er snart på tide med et oljeskift så da vil jeg gjenge opp og sette i en ny bolt før salg. Ellers har jeg sveisa inn 2,5" eksos fra midten med "loffepotte" på slutten (skrudd på mot orginalflens så er bare og kjøpe orginalt og skru det rett på om man heller vil ha det) Har også fått satt inn varmeseter med armlene ( slitt førersete ) Bilen er eu godkjent til oktober 2013 og har rulla 358000 nå. Den har også orginal diffbrems og er tyskinnporter i 98. Litt bilder: Det står på et justerbart senkesett fra xyz, men det har jeg egentlig tenkt og beholde selv, da vil det bli satt på orginalt, eventuelt 60/40 fjører fra supersport, men har bare orginaldempere. Felgene følger i utgangspunkte ikke med heller. Legger med på 30000,- nå så er det mulig og komme med bud og eventuelt på hva, men vil ha med og ikke. (ny pris 25000) Mobil: 45276908 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Homp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 solgt ? mye alvorlig rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Intressert i bytte? Mercedes ambulanse E270cdi 2004... Fin trekkbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Heisann, nei desverre har skaffa meg patrol så har grei trekkbil Litt seint svar, men har ikke vært inne her så mye siste uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Opp igjen, bilen er ikke senka lenger og står på orginalfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Nope, legges snart ut på autodb/finn Har bytta døra som var rusten og lagd nye gjenger i bunnpanna. Blei ny olje og filter i samma slengen. Ellers står den på orginale fjører og dempere nå og har 14 toms bbs felger. Også har den gått 362k Et bilde av den fra nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Okei pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Står til 25000,- Link til finn.no annonse: https://www.finn.no/finn/car/used/objec ... e=37468529 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå