Margarus Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 mørkt \ svart gulv teppe. må være til første typen før 1982. ønsker også di lange tynne listene langs kanal utvendig. i fin stand. spyler veske tank m pumpe og giver til check panel.. trenger også oljefilter hus til m90\m30 med hengende filter, å være utak på topp til oljekjøler
team bmw Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Har oljefilter hus med uttak. send pm eller sms v, interesse
Margarus Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 takk for oljefilter hus team bmw trenger også ennda en spylerveske tank med nivåmåler og gjerne pumpe og. begynner og bli noen mnd siden jeg fikk spylt ruta nå...
team bmw Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 har noen tanker i forskjellig utforming, Har du bilde av den typen du skal ha? Om jeg har en du kan bruke, kan du få den mot frakt. Hyggelige kunder får hyggelig service
Margarus Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 jøss det var snilt takker meget for det. ærlig talt vet jeg ikke hvordan min tank ser ut da jeg kjøpte bilen uten tank. min er 78 modell og da har e12 samme tanken men uten nivå føler så vidt jeg har forstått? tanken skal vertfall ha ett slags spor og den skal trees nedpå ett feste på innerskjermen min. noe lignende denne her kansje? http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=45
Margarus Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 det var trist..noen som kan bekrefte at det ikke passer i heletatt?
Margarus Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 trenger fortsatt spyler veske tank til e24, ingen som har delebiler stående?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå