stianvell Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Hei! var ute å cruisa med banebilen i går, å pluteslig hadde jeg ikke clutch. Pedalen lå helt i bånn, å gikk ikke opp uten at jeg dro den ut. setter jeg bilen i gir, kan jeg slippe cluthen i alle gir,å bilen beveger så vidt på seg.. regner med clutchen som er gått, men hva annet kan det være?? Noen som vet hvor jeg får tak i Sinterclutch til m50b25 ??
kje Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Har du en liten oljedam under girkassa? Har vært ute for at pakning rundt stempel på slavesylinder plutselig har sprunget lekk og clutchpedal blir helt slapp. Raskt og enkelt å sjekke/bytte
stianvell Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Ikke noe olje under nei, men holder på å ta av kassa nå, bare littt vrient å få av de 2 skruene på toppen av kassa :@
kje Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Tell me about it! Har hatt ned og opp girkasse minst 5 ganger på e34. Torx fastnøkkel er tingen!
stianvell Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Haha Da kan du tenke deg hvor jævlig det er når motorn står i en e30 ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå