FrankRuben Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Hei! Tenkte det kanskje var tid å lage en tråd for bimmeren min nå! Har ikke satt prioriteringer enda, så føl fri til å hjelpe å komme med tips, hint og triks! Utstyr: Aircondition Avblendbart speil Varme i utv.speil Skinnseter Elektrisk rullegardin i bakruten Facelift-kopi lykter Hvite blinklys i framskjermene 6-cd skifter 5000k pærer i grøfte-, nær- og langlys LED-skiltlys Nye typen skilt Automatgir (steptronic, kom på -97modellene) Takluke Shadowline (svarte lister på dører, front-, bakfanger og over vinduene på siden) Litt historie om bilen: Bilen ble importert til Norge i -99, og i 10 år etter det var den eign av en kvinne i 40 årene. Hun fortale at hun hadde vasket og polert bilen gjevnlig. Det er noen hint til rust et par plasser, men med tiden tenker jeg å pusse å fikse dette. Etter hun var det en her på forumet som hadde bilen(Hawkon88) i 2 år, og i følge han har har han byttet et par døler, både kosmetisk og teknisk; her er noe han byttet i sitt eie: Bremseskiver og klosser rundt hele bilen, Bremsesko etc. til håndbrekk, nye stabstag framme, Ny bærearm Indre styreledd Ny termostat Ny startmotor Firehjulskontroll Vindusviskermotor Topplagre bak Vindusviskere "Med mer." I mitt eie har det til nå vært kjøpt inn nye felger(GS monza 17"), nye orginale fjærer framme (Da ene røk 1 uke etter jeg kjøpte den) og litt ymse! Uansett, her er noen bilder som Hawkon88 snappet i sitt eige; bilen så å si lik da jeg ikke har gått til innkjøp av noe annet en felger enda, men ha de i tanken når du ser bildene! Kom med kritikk, tips, triks og hint! ///Frank Ruben
Lommelom Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Gratulerer med flott Børse Dette blir nok bra skal du se.
FrankRuben Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Gratulerer med flott Børse Dette blir nok bra skal du se. Håper da det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå