sondred Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Selger litt diverse til e46 touring som sagt, lager en liten liste, så får dere by på d dere evt vil ha : Multi-rat grått vanlig interiør alt av dører venstre forskjerm (har høyre også, men litt overflate på den) bakstilling forstilling dash frontfanger (har bakfanger, men litt skader rundt eksosen) frontlykter, org xenon med linser originale baklamper, med gult blink tak rails komplett frontplate med radiator m43b18 (1.9l) 215 000km (selges med tilhørende instrumentpanel) bensin tank original fjærer panser (litt rust under) original cd spiller midtarmlene varmeapparat instrument/knappe/panel:P coupè vifte Har sikkert noe mer også som ikke jeg kommer på i farten, men bare å spørre
Bare_egil Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 hvilken farge og årsmodell? hva slags lykter er det på den(merke) Forskjermer er jeg int i?
sondred Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 delene er sølv, kan sjekke merket på lyktene litt senere i dag
330iat Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er intrisert i bakluke og den klikk låsen til bensinlokket!
sondred Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Har grått vanlig interiør, ikke sports interiør, men ingen hull. kunne sikkert trengt en liten vask, men ikke store greiene:) panseret er bulkfritt, men er litt rust under i fronten på høyre side, men ikke noe store greier, å ingenting på utsiden. bakluken har bittelitt lakkflass der skiltet sitter, ser også at d har begynt å komme noe boble greier nederst ved vinduskanten, men dette er minimalt. Knappen til å ta opp bare ruta fungerer heller ikke av en eller annen grunn. Frontlyktene er bosh og i god stand. klikklåsen til bensin lokket mener jeg også at skulle fungere, men d kan jeg finne ut om en times tid Jeg bor i skien i telemark, så vis ting skal sendes, så får den som skal ha tingene ordne dette selv
sondred Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Bakluke 1000,- dører 1000,- pr.stk panser 1000,- frontlamper 2500,- for begge multi ratt 1000,- interiør komplett 1500,- kommer mer om noen timer når mer er demontert
sondred Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Bilder kommer i kveld tar bilder av alt som er da
sondred Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 karosseriet skal bli banebil så d blir nok ikke solgt
330iat Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Gi meg en pris på venstre baklykt og bensinlokk tingsen den som jeg pratet om. Mvh Asbjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå