BilBruker Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Hei Har nettopp ferdigstilt mitt M50 prosjekt, og sliter med at motoren ikke vil skru seg av etter man vrir av tenningen. Den bare durer å går.... Skal sies at jeg kjøpte bilen uten motor, og har fjernet en helt basic DEFA alarm som har enkel startsperrefunksjon. Har aldri eid en E30 før, men alt ser normalt ut under rattet nå (av kabler). Adapteret mellom motor og karosseri er trippelt sjekket og er 100% ok. Er i dialog med Fliid angående dette problemet over PM, men setter pris på all hjelp jeg kan få fra folk som har forslag! De tingene jeg mistenker: -rot i kabler under rattet, etter DEFA ble fjernet. -ødelagt relé som styrer M50 motorene hjerne (det hvite). -brudd i kabel i ledningsnettet til motoren etter montering i bil. -etter jeg strippet M50 ledningsnettet for automat ledninger, så ble to kabler igjen. Disse går ut fra hjernen og gikk til automatkassehjernen. Håper på hjelp! Er desperat nå, da bilen skal på godkjenning VELDIG snart :/
BilBruker Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Håper fortsatt på en ekspert som kan trå til med tips og triks Er meget desperat etter å finne feilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå