Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reglene er klare på det så det er ikke lov så lenge det kan lekke inni bilen men ja det er mange som kjører med det alikevell, men det er jo fordi de som tar vognlisens knapt sjekker noen ting, jeg har måtte fjærne det en gang,men det er som sagt opp til kontroløren hvor nøye han et :D

Skrevet
Reglene er klare på det så det er ikke lov så lenge det kan lekke inni bilen men ja det er mange som kjører med det alikevell, men det er jo fordi de som tar vognlisens knapt sjekker noen ting, jeg har måtte fjærne det en gang,men det er som sagt opp til kontroløren hvor nøye han et :D

Er klar over det:) Men siden det er så mange som får det gjennom tenkte jeg skulle prøve, dette er jo sikkert som F.

:) Er også veeeldig mange slappe kontrollanter:)

fett! følger med videre

Godt å høre!:)

Har i dag sett litt over hva jeg trenger til det elektriske, og i morgen blir det en stor bestilling på koblingsbokser, kabelstrømper +++ :)

Gleder meg virkelig til å begynne med det elektriske! Legger opp alt nytt :)

Skrevet

Har fått gjort litt i dag:) fått frem ledningene fra bagasjerommet som skal inn på boksen man ser fremme på bildene, der blir det releer og sikringer :) fronten skal få en carbonplate, men har ikke hentet den enda :) lagt opp strøm til instrumenter ++ men er langt fra ferdig , hat bestilt strømper fra Würth , så de kommer tirsdag, får ryddet opp endel da :)

wpt0eivann6t7dnneut0.jpg

g7xnguz82qhva7ycismm.jpg

57z9y2s1xx60sekn7sld.jpg

Skrevet

Ferdig Baki nå, har prøvd å legge det ryddig og pent, slik ble det;

lvr9927f7oma4viawxha.jpg

rxq4n6ht8l77g550m6jt.jpg

1kdb281d23e858wppdao.jpg

0935chi1a6ljpz12b8k4.jpg

Har begynt framme i motorrommet, lagt opp til motor, så i helga kommer det inn releer og sikringer, skal koble alt i boksen i helga:)

hqrpitvvvzfablcpwt0d.jpg

Skrevet
Hehe , dette fikser du også :) bare ta seg god tid og lage gode koblingsskjema :)

Får det nokk til, skal få det ryddigere enn sist men så ryddig som du har fått det trur ikkje eg det er mulig for meg :P Ledninger er ikkje min ting :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...