Haukefer Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei Har ett problem med radio/cd etter batteriet ble ødelagt og jeg byttet det. Når jeg vrir om tenninga viser kun klokka, verken radio/tape eller cd kommer på.. har sjekka 1 sikring, står på sikringboksen at (47?) og (66?) var radia, men nr 66 er ikke nedi boksen. Noen som har vert borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Sjekk sikring på selve spilleren, hvis du har mulighet til det. Klokka burde vel ikke vises hvis det har gått noen sikring, men er jo verdt forsøket. Kan jo være at den får tenningsstrøm, så klokka vises, men at resten ikke fungerer pga defekt sikring. Beklager usikkert svar, men bedre enn ikke noe, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Kan noken forklara koss eg får ut radioen? Er ein mutter lignenes sak bak volumknappen, men er plastikk forran den så kommer ikkje til den. Er ingen andre plasser som eg ser eg kan løsne den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Har fått radioen til, men får ikke til å høre cd. Ligger det sikring bak på cd veksleren eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Det gjør det nok, selvom jeg ikke vet sikkert om den sitter i selve veksleren eller et annet sted på ledningen (les sikkert godt gjemt..). Du får kikke godt etter, og evt følge ledningene som kan se ut som strøm-kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 hehe, domt spørsmål , men hvilken knapp skal jeg trykke på for å få byttet til cd? har testet alt på spilleren min men ingenting funker.. jeg får tatt utav alle cd'ene osv men ikke spilt av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå