Mr.Silver Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 1990 325ix Touring Farge: Diamantsort. Info: km: 270000 Takluke. M-tech II front Sorte DE-lykter to sett 15" hjul. Ett vinter og ett sommer. Slitt fører stol. Skal på EU godkennes i august Godkjent med motor på 3250 ccm. Motor effekt ikke oppgitt. Godkjent uten blinklys i framskjermer. Info fra vognkort: Dette kan selv sjekkes opp på http://www.mekonomen.no Regnr: BN54588 MOTORDATA Drivstoff: Bensin Motorkode: Slagvolum: 3250 Negativt: Rust i bakluke, bensinpåfylling, og dører. Positivt: Skiftet hjullager og alle foringer i forstilling i vinter. Tatt inn som flyttegods. Godkjent uten blinkers på framskjermer PRIS: BUD Ønskes. Innbytte i Vw caddy eller lignende kan vurderes. Bilen står i Kristiansund Kontakt info: Tlf: 90956195 Mail: vassli@hotmail.com Utstyrliste osv: Vehicle information Type Value VIN WBAAG95090EA79166 Type code AG95 Type 325IX (EUR) E series E30 (5) Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine M20 Displacement 2.50 Power 141 Drive ALLR Transmission MECH Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery (0270) Prod.date 1990-01-02 Options Code Description (interface) Description (EPC) S219A SPORT-LEDERLENKRAD Leather-covered sport st. wheel 380 mm S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight vertical aim control S681A DACHANTENNE Roof antenna S687A RADIOVORBEREITUNG Radio preparation S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder L804A SCHWEIZ-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION SWITZERLAND S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Language version, French Felgene følger ikke
Mr.Silver Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Må understreke at det befinner seg en M20B25 under panseret på denne. Og jeg er ikke interesert i å vite hvor mye andre biler koster.
Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Ingen som har lyst på Ix med fint vognkort ?
E30-328 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 JEG venter fremdeles på flere bilder! Siden 17 mai!!!!!!!!!!!!!!!! Når det tar så lang tid lurer jeg på hvor seriøs selgeren er!
Joher Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Er den godkjent med motor med 3250ccm eller er det bare en skrivefeil i vognkortet?
Mr.Silver Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 JEG venter fremdeles på flere bilder! Siden 17 mai!!!!!!!!!!!!!!!!Når det tar så lang tid lurer jeg på hvor seriøs selgeren er! Har du ikke annet enn piss å komme med kan du drite i å komentere i tråden min. Har aldri lovt deg bilder, jeg svarte : Alt virker ja, blinklysrele ga opp her forleden, men blir skiftet ved første anledning. Har hatt btw hatt andre ting å tenke på den siste tiden da jeg ble tobarnsfar forrige tirsdag.
Mr.Silver Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Skrivefeil. Lykke til med salg av gamlebilen Som du tok feil av Er den godkjent med motor med 3250ccm eller er det bare en skrivefeil i vognkortet? Det hele startet vell med en skrivefeil, men har kontaktet to forskjellige biltilsynkontor og fått beskjed fra begge at jeg kan ha i 3.2l motor i denne. Da de ikke har tilbakevirkende kraft. Så da er svaret mitt at ja den er godkjent med motor med 3250ccm.
E30-328 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 JEG venter fremdeles på flere bilder! Siden 17 mai!!!!!!!!!!!!!!!!Når det tar så lang tid lurer jeg på hvor seriøs selgeren er! Har du ikke annet enn piss å komme med kan du drite i å komentere i tråden min. Har aldri lovt deg bilder, jeg svarte : Alt virker ja, blinklysrele ga opp her forleden, men blir skiftet ved første anledning. Har hatt btw hatt andre ting å tenke på den siste tiden da jeg ble tobarnsfar forrige tirsdag. !!?
Mr.Silver Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 JEG venter fremdeles på flere bilder! Siden 17 mai!!!!!!!!!!!!!!!!Når det tar så lang tid lurer jeg på hvor seriøs selgeren er! Har du ikke annet enn piss å komme med kan du drite i å komentere i tråden min. Har aldri lovt deg bilder, jeg svarte : Alt virker ja, blinklysrele ga opp her forleden, men blir skiftet ved første anledning. Har hatt btw hatt andre ting å tenke på den siste tiden da jeg ble tobarnsfar forrige tirsdag. !!? Noe du ikke skjønte?
E30-328 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Du svarte ikke når jeg spurte om bilder, også kommer du med ord som "piss" Dette gidder jeg ikke mer å anser meg ferdig med denne saken!
Mr.Silver Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Du svarte ikke når jeg spurte om bilder, også kommer du med ord som "piss" Dette gidder jeg ikke mer å anser meg ferdig med denne saken! Jeg svarte på alle de andre spm du skrev, men skrev ikke noe angående bildene. Så kommer du i tråden min her å slenger med leppa om at du venter på bilder som du ikke har blitt lovt?! og heller ikke vet årsaken til at det har vært stille her. Det blir litt for dumt, kunne sendt meg en melding så hadde du fått svar på det du lurte på, men når du legger "god siden" til med en gang så orker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå