Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettop tatt diagnose. fikk opp følgene feilkode dme41_fe.dxt

Jeg har byttet kam føler, veiv føler, temp føler, lamda, luftmassemåler, tomgansregulator, ledningsnett, dyser osv...

Når bilen blir varm drar den veldig dålig!! Dyser tikker veldig når den blir varm. var nettop på EU kontroll og fikk 1,52 i CO utslipp.

og på en orginal 328 skal det vell være ca 0.08 i CO utslipp!

Noen som har en anelse?

kan også oppgi at det er m50 innsug på motorn og lettvekt reimhjul + litt div..

på forhånd takk

//Claus Henrik Sc

Skrevet

Kjøpt originale eller uoriginale følere? Satte på uoriginal veivføler på min nylig, den virka like dårlig som den ødelagte etter 3 dager... Er ikke ukjent at de uoriginale ikke holder mål...

Skrevet
Kjøpt originale eller uoriginale følere? Satte på uoriginal veivføler på min nylig, den virka like dårlig som den ødelagte etter 3 dager... Er ikke ukjent at de uoriginale ikke holder mål...

Kjøp orginale ja!

men mærket ikke noe etter jeg bydde det heller så!

Skrevet

Jeg ville sjekket katalysator og eventuelt kontrollsjekket bensintrykksregulator.

Katalysator med løs innmat kan gå noe fryktelig dårlig av erfaring.

Skrevet
Jeg ville sjekket katalysator og eventuelt kontrollsjekket bensintrykksregulator.

Katalysator med løs innmat kan gå noe fryktelig dårlig av erfaring.

Okei, men det skal ikke komme opp på diagnose at det er feil på katalysator eller trykkregulator??

Som sagt funker den fint til den blir varm, men feilen kommer fortere og fortere... får en stund siden kunne jeg kjøre 20min før den klikka.. men nå rekker den nesten ikke å bli varm. står på tomgang 5-7min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...