Jay-O Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Selger mitt Nikon D300 kamerahus med mye tilbehør. Det som følger med er: Nikon Batterihåndgrep (AA batterier) Nikon SB 900 blitz med ståfot, filter, spreder og veske. Nikon Nikkor 60mm AF-S Micro 1:2,8 ED objektiv med objektivpose. Sigma DC 18-200mm 1:3,5-6,3 objektiv Sigma DG 70-300mm 1:4-5,6 objektiv m/Macro funksjon SanDisk Ultra II 8GB (15MB/s) SanDisk Extreme III 4GB (30MB/s) Kingston Ultimate 266X 32GB (40/45MB/s) minnekort. Bærebag med plass til alt tilbehør. Blåsebelg Kameraet tok imot et steinsprang under et shoot på Rudskogen Motorsenter, og det traff LCD displayet oppå. Displayet virker enda, men har en rose i plasten. Selve skjermen på baksiden er fin, og beskyttet av plastbeskyttelse. Orginal batteriet har jeg ikke, da dette ble mistet under transport og jeg bruker kun batterihåndgrep. Objektivene er i god stand. Sigma 70-300 er et billig objektiv, og optikken i denne er heller noe middelmådig. Selges samlet. Prisen er ikke satt, da jeg vet ikke hva jeg kan ta for det. Antall eksponeringer er ukjent, kan se på filnavn, men det forutsetter at den ikke har blitt resatt. Bytteforslag vil bli vurdert, alt av interresse, kom med forsllag! Forhåndsbetaling ved sending.
Jay-O Skrevet November 19, 2012 Forfatter Skrevet November 19, 2012 Pris antydning? Bilde? Så kanskje for meg 10 000, men det er vel litt for dyrt, da du får mye bra kamera idag for den prisen, så jeg vet ikke. Kan sende bilder pr MMS/mail hvis du sender meg en melding på 9010 1896 og forklarer hva du evt vil ha detaljebilder av. (Evt med mailadresse og)
Jay-O Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Opp - bytteforslag anyone? Egentlig så er alt av interresse, så kom med det.
Jay-O Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Skrevet Desember 11, 2012 Bytte mot en edge-core es4626? Hmm, ser ikke hvor jeg kunne brukt den - blir for mange porter for mitt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå