Jay-O Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Selger noen ekte western artikler. Dette er kjøpt i Texas, og må ikke forveksles med billige kopier og kostyme deler. Selger en sort Stetson 4X hatt i størrelse 58. Denne er strøken. Det er ekte beverpels filt, og har blitt lagret i plastposen i en skikkelig hatteboks. Den har blitt stellt godt med, fremstår som helt ny, og det følger med både rens og impregnering (helt nytt). Ser for meg 2500 for den, men er åpen for bud. Selger også et "cowboy" slips av Montana Silversmiths. Dette er veldig pent, med motiv av en ørn. Er usikker på om det er massiv sølv eller bare sølvplett, antar det siste da jeg ikke finner Sterling stempel, men det veier av "kvalitet", så er usikker. Reimen er av svart lær. Som nytt. 500 vil jeg ha for det, men gi bud, så blir vi nok enig. Har også et par med ekte boots, disse er 44W, jeg bruker 45/46 i joggesko, men boot'sene passer meg godt for det. Disse er også godt ivaretatt og fremstår som helt nye. Vil ha 1000,- for de. Har og et stort Texas flagg. Det er som nytt. Helt rent og pent. Selges for 750,- Sist men ikke minst, så selger jeg en 9 fots ekte Bull-whip. Denne er i skikkelig lær, med trehåndtak trukket i lær. Skikkelig kul, og veldig pent tatt vare på. God lengde på snerten, lager bra lyd! Selger den for 750,- Kan selge alt samlet for 5000,- eller byttes i felger, bilstereo eller noe annet gøy til E39 Touring! Kan også sende, og kjøper betaler naturligvis frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå