Aga Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Hei Jeg er ny på denne siden og har fått et lite problem med min BMW E60 520 diesel. Har hatt bilen i snart 2 mnd og fyller full tank alltid på søndager. Denne søndagen fylte jeg tanken fulgt og det lekker diesel under venstre bak dør, har fått sett under bilen og det lekker ikke nederst fra tanken. Er det noen som har vært borti dette problemet tidligere?? Eventuelt noen som kan ta denne jobben, eller anbefaler noen verksted. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Fylt for mye så det ventileres ut eller det rant over når du fylte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aga Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hei Takk for en rask tilbakemelding, det lekker ikke diesel nå. Rant ikke over fra derbyet fyller på diesel. Håper det var siden jeg fylte for mye Denne gangen skal jeg stoppe ved første klikk på dieselpumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå