bmwboy25 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Hei! satser på det er noen som har vert ute for dette her.. har en 98 ny innkjøpt 520 touring, som no ikke vil starte vrir om nøkkel lys alt kommer på men starter er det null liv i.. den kan starte vist jeg prøver maaange ganger.. jeg fant en post der folk skrev kontakten bak tenningslåsen må byttes og hadde sykt troen på dette.. det var 800 kr og 2 timer montering i forgjeves har sjekket alle sikringer og batt.. noen som har peil på dette fenomenet? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Icebreaker8888 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Kan være "startern" din som har tatt kvelden ?.......er det absolutt null lyd når du vrir nøkkelen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 dårlig batteri i nøkkelen din slik at startsperre kødder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwboy25 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Hei! er ingen lyd ingen virk i starter.. men den kan finne på og starte vist du prøver lenge nok eller venter noen timer.. ang startsperre har jeg hørt starteren skal da virke og gå men bilen ikke starter.. her funker jo ikke starter.. hva tar du for diagnose på bmw da? bor i bergen vet ikke om man kan finne utav noe med det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 jeg vet ikke hvordan startspærren funker selv hvor i bergen? har ett problem, jeg er lapplaus ellers kan vi ta en diagnose billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå