minigris Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Har nå kommet fram til at jeg vurderer salg av min e30. Dette er en org 316 men står 318is motor i den. (har 316 motor stående) Bra for rust. Har for ikke lang tid tilbake vært skifte av clutch, mellomaksel oppheng,plugger, traversforinger,bremser,slanger,rør osv. Står fortiden ORG gule hella lykkter i kortlys og sota DE lykter i langlys orginale gule tåkelys. Har også vanlige facelift lykter som kan følge med. *Recaro SE(?) stoler i front, Org bak. Har også skinn dørtrekk som kan følge med. *Shortshift Litt overflate rust og noen bulker finnes også. 60/40senk er monter med apex dempere som ikke er godkjent enda.... Legger ved link til bilen/prosjekt tråd samt bilder : viewtopic.php?f=6&t=215290 \ Selges uten styling og på flett nye 14" piggfri dekk. Kan evnt selges uten senk også! Bud/bytte Ta kontakt vist du lurer på noe! Mvh Terje
bmw5251989 Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Bytte i e39 520 1997modell ? Godkjent i 2år.
minigris Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 minigris skrev: Har nå kommet fram til at jeg vurderer salg av min e30. Dette er en org 316 men står 318is motor i den. (har 316 motor stående) Bra for rust. Har for ikke lang tid tilbake vært skifte av clutch, mellomaksel oppheng,plugger, traversforinger,bremser,slanger,rør osv. Står fortiden ORG gule hella lykkter i kortlys og sota DE lykter i langlys orginale gule tåkelys. Har også vanlige facelift lykter som kan følge med. *Recaro SE(?) stoler i front, Org bak. Har også skinn dørtrekk som kan følge med. *Shortshift Litt overflate rust og noen bulker finnes også. 60/40senk er monter med apex dempere som ikke er godkjent enda.... Legger ved link til bilen/prosjekt tråd samt bilder : http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=215290 \ Selges uten styling og på flett nye 14" piggfri dekk. Kan evnt selges uten senk også! Bud/bytte Ta kontakt vist du lurer på noe! Mvh Terje [ Bilde ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå