Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kommet fram til at jeg vurderer salg av min e30. Dette er en org 316 men står 318is motor i den.

(har 316 motor stående) Bra for rust. Har for ikke lang tid tilbake vært skifte av clutch, mellomaksel oppheng,plugger, traversforinger,bremser,slanger,rør osv.

Står fortiden ORG gule hella lykkter i kortlys og sota DE lykter i langlys orginale gule tåkelys. Har også vanlige facelift lykter som kan følge med.

*Recaro SE(?) stoler i front, Org bak. Har også skinn dørtrekk som kan følge med.

*Shortshift

Litt overflate rust og noen bulker finnes også.

60/40senk er monter med apex dempere som ikke er godkjent enda....

Legger ved link til bilen/prosjekt tråd samt bilder :

viewtopic.php?f=6&t=215290

\

Selges uten styling og på flett nye 14" piggfri dekk. Kan evnt selges uten senk også!

Bud/bytte

Ta kontakt vist du lurer på noe!

Mvh Terje :)

02wox95qr5y8kobaddic.jpg

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Skrevet
  minigris skrev:
Har nå kommet fram til at jeg vurderer salg av min e30. Dette er en org 316 men står 318is motor i den.

(har 316 motor stående) Bra for rust. Har for ikke lang tid tilbake vært skifte av clutch, mellomaksel oppheng,plugger, traversforinger,bremser,slanger,rør osv.

Står fortiden ORG gule hella lykkter i kortlys og sota DE lykter i langlys orginale gule tåkelys. Har også vanlige facelift lykter som kan følge med.

*Recaro SE(?) stoler i front, Org bak. Har også skinn dørtrekk som kan følge med.

*Shortshift

Litt overflate rust og noen bulker finnes også.

60/40senk er monter med apex dempere som ikke er godkjent enda....

Legger ved link til bilen/prosjekt tråd samt bilder :

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=215290

\

Selges uten styling og på flett nye 14" piggfri dekk. Kan evnt selges uten senk også!

Bud/bytte

Ta kontakt vist du lurer på noe!

Mvh Terje :)

[ Bilde ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...