chrisen Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Hvordan fjerner jeg de utvendige listene på bilen E46ci 03. uten å ødelegge lakk eller klips? Hver gang jeg har vasket bilen renner det en masse dritt ut fra listene så fort det begynner å regne, noe som er sykt irriterende. Så hvordan går jeg fram for å ta de av og på i ett stykke slik jeg får vasket bak?
gullsakar Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 er bare å begynne fra en kant og rikke forsiktig.. men det er ingen garanti for at klips og gummihettene på klipsene ikke blir ødelagt.. for å ikke ødelegge lakk legger du jo ei fille bak det vertøyet du bruker for å løsne med.. no science..
chrisen Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Synes det er litt skummelt, burde vell gå å kjøpe noen nye klips til å ha i reserve. Ser den ene listen på døren har sluppet og buler litt på midten. Ikke noe sjakktrekk å ta tak og røske den løs fra der? Tenkte litt på lakken på selve listene også, om det er fare for at den sprekker ved bøying osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå