dIFEO Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Jeg har da akkurat kjøpt min første bil og ønsker å oppgradere cd spilleren med en dynavin. Jeg lurte på om jeg skal velge android eller WinCE versjonen, hadde vært fint med noen positive/negative kommentarer om hver av de. Er veldig usikker på hvilken av de jeg skal velge. Jeg ser etter den nyeste D99 versjonen. Noen som selger eller vet hvor jeg kan få tak i en slik en til en grei penge? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Lurer på det samme ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenKa Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tilkobling til Wi-fi er ikke mulig med Windows utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tilkobling til Wi-fi er ikke mulig med Windows utgaven. Burde man styre unna denne pga dette å heller gå for Android versjonen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenKa Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tilkobling til Wi-fi er ikke mulig med Windows utgaven. Burde man styre unna denne pga dette å heller gå for Android versjonen heller? Vel, nå er det ikke snakk om så mange ekstra kroner for å få Android, så jeg skal gå for det når spilleren kommer på lager hos Bilradiospes. Med dette systemet åpner det seg en hel verden av muligheter. Du kan streame musikk fra Spotify, laste ned offline kart, finjustere lyden med equalizer, lytte til nettradio fra hele verden og sjekke Facebook for å nevne noe. På Google play (Android market) finnes det så og si en uendelig liste av apper for å tilpasse spilleren akkurat som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Tilkobling til Wi-fi er ikke mulig med Windows utgaven. Burde man styre unna denne pga dette å heller gå for Android versjonen heller? Vel, nå er det ikke snakk om så mange ekstra kroner for å få Android, så jeg skal gå for det når spilleren kommer på lager hos Bilradiospes. Med dette systemet åpner det seg en hel verden av muligheter. Du kan streame musikk fra Spotify, laste ned offline kart, finjustere lyden med equalizer, lytte til nettradio fra hele verden og sjekke Facebook for å nevne noe. På Google play (Android market) finnes det så og si en uendelig liste av apper for å tilpasse spilleren akkurat som du vil. Høres bra ut Da tror jeg det blir å bestille Android versjonen da Mye må du ut med på bilradiospesialisten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenKa Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Der selges den for NOK 9195,- http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11680&katid=1151&mid=m436&id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Der selges den for NOK 9195,- http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11680&katid=1151&mid=m436&id=&vn=736 Hvorfor ikke bare bestille fra USA ? 5100 med frakt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Telefonfunksjonen funker vel også på android, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Tilbud på dynavinspilleren hos GS nå, 5500 for android! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Tilbud på dynavinspilleren hos GS nå, 5500 for android! Ser dette , men er dette samme dynavinen ? http://jandtdistributing.com/dynavinsol ... 9-android/ eller er di forskjellige på noen måter ? Hva menes med den på gs at den er uten wifi , hva er det du går glipp av da med tanke på at jeg har sett andre med wifi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Tilbud på dynavinspilleren hos GS nå, 5500 for android! Ser dette , men er dette samme dynavinen ? http://jandtdistributing.com/dynavinsol ... 9-android/ eller er di forskjellige på noen måter ? Hva menes med den på gs at den er uten wifi , hva er det du går glipp av da med tanke på at jeg har sett andre med wifi ? Det er akkurat den samme spilleren. Det de mener med at det ikke følger med WIFI er at på noen av dynavinspillerene så følger det med en usbpinne som du kobler til slik at man kan lage hotspot med telefonen. Altså dele nett fra telefonen til spilleren. Jeg vil tro det går an å kjøpe den separat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Tilbud på dynavinspilleren hos GS nå, 5500 for android! Ser dette , men er dette samme dynavinen ? http://jandtdistributing.com/dynavinsol ... 9-android/ eller er di forskjellige på noen måter ? Hva menes med den på gs at den er uten wifi , hva er det du går glipp av da med tanke på at jeg har sett andre med wifi ? Det er akkurat den samme spilleren. Det de mener med at det ikke følger med WIFI er at på noen av dynavinspillerene så følger det med en usbpinne som du kobler til slik at man kan lage hotspot med telefonen. Altså dele nett fra telefonen til spilleren. Jeg vil tro det går an å kjøpe den separat. Så det er ikke noen mulighet for å kjøpe en med innebygd wifi , du får kun kjøpt di uten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Det er ikke innebygd uansett. Forskjellen på de er at noen selger med den WIFI usbdonglen og noen selger uten. Det er som sagt bare en dongle/usbpinne som gjør at du får WIFI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Så det er ikke noen mulighet for å kjøpe en med innebygd wifi , du får kun kjøpt di uten ? Det er ikke innebygd uansett. Forskjellen på de er at noen selger med den WIFI usbdonglen og noen selger uten. Det er som sagt bare en dongle/usbpinne som gjør at du får WIFI OKei : ) Da blir det mest sannsynlig Android på meg : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå