Roymorten79 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Lurer på om det er noen som samles i Bergensområdet ?? Cruising/Bilprat?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 joiner eg vis du betaler bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roymorten79 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Såpass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Tja, hadde vært artig med treff da, ligger en tråd her om treff i bergensområdet Pen bil du har og Er jo vårmønstring nå 20.mai, der BMWCCN har stand, skal stille ut min bil der. Her er link til tråden: viewtopic.php?f=9&t=112514&hilit=bimmerstreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 hehe neida, skulle joinet om eg hadde hatt en bimmer i garasjen e så trist å råne med opel zafira 1.6 og en annen zafira med 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 det er jo en egen tråd for treff i bergen.. vi har hatt bra oppmøte der til tider men har dabbet litt av i det siste.. bare skrive et innleg og prøv og puste litt liv i den tråden for den har vi hatt gående i mangen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Noen som er med ut å rulle i kveld? Vi er på Statoil på Nesttun klokken 23.00 : Hadde vært gøy å samle noen BMW'er å cruise litt, jeg sitter da på med Ole i hans E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Skulle gjerne vært med, men ikke idag. Meg og Lasse vurderer ny cruise til voss forøvrig 11. juni. Dere får blinke hvis dere ser min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Vi er ute å cruiser idag og vi! Pling på 47831615 om dere vil joine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 vi e vel som oftest ute å ruller på kvelden i ytrebyda nesttun området i en svart e34, så bare å henge seg på eller blinke om dåkker ser oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Skulle gjerne vært med, men ikke idag. Meg og Lasse vurderer ny cruise til voss forøvrig 11. juni. Dere får blinke hvis dere ser min Stod dere på busstoppet med lille lungegårdsvann i byn igår? Så en feit E39 der som var SD registrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 ute å ruller i kveld så bare å blink på meg om dåkker ser denne bilen, bare å henge seg på også ruller i denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Skulle gjerne vært med, men ikke idag. Meg og Lasse vurderer ny cruise til voss forøvrig 11. juni. Dere får blinke hvis dere ser min Stod dere på busstoppet med lille lungegårdsvann i byn igår? Så en feit E39 der som var SD registrert Da skal du ikke se vekk i fra at det var min da Takk for det forøvrig. Skulle ha hilset da! Når klokken ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Det er jo blitt en stund siden nå da, men var sent på kvelden/natt, vi kom ut fra nordahl bruns gate og så dere stod lengre oppe i gaten.. Ellers hadde vi nok hilst på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 skal ut å driftes no bare å slenge seg på! ytrebygda-nesttun-os der finner du oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå