TorErik Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Motor er i bra stand? Bruker olje, vann? Muligheter for å sende?
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Motor er i bra stand? Bruker olje, vann? Muligheter for å sende? Motoren er i veldig god stand bruker ikke vann ikke olje ! om du ordner transport og alt kan det sendes men da skal det være penger på kontoen før den blir sendt!
TorErik Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Om du har mulighet for og evt pakke den på en palle og levere den i drammen så er jeg veldig int! skal få sjekket opp i transport så fort som mulig.
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 jeg bor 15 min fra drammen og motoren er på en pall !
TorErik Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Enkel vanos dette sant? Muligheter for å sende meg bilde? Evt på telefon 45207170 Er midt i noe eksamensstyr så svarer deg på torsdag om jeg skal ha den eller ikke
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 enkel vanos ja kan sende noen bilder i morgen jobber i dag !
TorErik Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Hadde du gidda og sendt meg et bilde? Om jeg hadde kommt for og hente den, har du muligheter for og løfte den inn i en varebil da eller?
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Hadde du gidda og sendt meg et bilde? Om jeg hadde kommt for og hente den, har du muligheter for og løfte den inn i en varebil da eller? kan sende deg et bilde i morgen etter jobb:) ta å send meg nr ditt på en pm... ja det kan jeg løfte inn i en evt varebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå