Coretrax Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Hei, har anlegg i Bilen som jeg har akk satt inn, og koblet opp på en Spiller som jeg kjøpte ny i fjor vinter en "Org" bmw spiller med 7" skjerm Dynavin trur jeg, men spilleren er Toskete angående anlegg. den klarer for det første ikke å Dra Anlegget, og det er ikke noen instillinger til Sub på den kun til Volum på Høytalere så jeg har Kjøpt montering kit til 1 din og en 1 din spiller, men da jeg skulle montere dette så la jeg merke til at Rammen "kittet" ikke passer det blir for lav . passer i Bredde men blir et par CM med Gløtte .... http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=227&id= og En Panasonic, vanlig spiller. noen som har montert denne rammen som kan Hjelpe meg her eller =??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Har vel fått feil ramme da.... skulle ikke forundre meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiankb Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 passer fint i min e 39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå