icemanM5 Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Delskinn interiør, med memory og varme og full el selges. Det er skålede sportsstoler foran, og litt skålede bakseter. Dette er ikke 2+2, men 3 seters baksete. Interiøret er veldig pent, og har ingen nevneverdig slitasje. kunne bare trengt en rens da dette har stått lagret en liten stund. Skinnet er svart, og stoffet i midten er mørkegrått med noen farger i. Kan oxo selges med tilhørende dørtrekk mot tillegg i pris. Pris er satt til bud, og er IKKE interessert i noe bytte, men kun rent salg. Bilder kommer... Mvh
Vegardb17 Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 5000?? ser koed selger delskinn interiør til den prisen. Men få på bilder!
icemanM5 Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Ingen som er interessert i ordentlig interiør, hvor ikke engang prisen er satt.....?
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 Ingen som er interessert i ordentlig interiør, hvor ikke engang prisen er satt.....? [/om du ikke bor for langt unna og dør trekk og alt følger med så byr jeg 4000 kr
icemanM5 Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Ingen som er interessert i ordentlig interiør, hvor ikke engang prisen er satt.....? [/om du ikke bor for langt unna og dør trekk og alt følger med så byr jeg 4000 kr <---- Der står det hvor jeg bor... Og budet er notert, men selger ikke så billig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå