tobiastorvik Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Har en entusiast eid e32 740ia. Er en 90%orginal bil,der eneste endrig som er utført er bilstein b12 dempere,eibach fjører og "bbs lemans" felger.. Bilen fremstår som strøken og har vert eid av entusiaster siden ny..er kjørt 149.000 og bærer ingen preg av dette.. Er diamantsort på farge.. ALT av gromdeler. Mer info over tlf til spesielt intresserte. Kom med bytte forslag.. Må være bmw e28/e21. Mvh Tobias Torvik
Simon S Arvesen Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Trodde du ville bytte i Volvo 740 helt til jeg gikk inn paa anonnsen, naa ble jeg lettet. Beklager OT.
gunnfire Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Har ein komplett e21 under oppusing, som kan byttest vekk. det er ein 320 med 6 motor manuel, men den er ikke sammen skrudd er i deler. karoseriet er ferdig sveisa og er klar før og settes sammen, må lakkes enten før eller etter sammen skruing
tobiastorvik Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Trodde du ville bytte i Volvo 740 helt til jeg gikk inn paa anonnsen, naa ble jeg lettet. Beklager OT. Hahaha! Nei så gale er det ikke!
tobiastorvik Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Har ein komplett e21 under oppusing, som kan byttest vekk. det er ein 320 med 6 motor manuel, men den er ikke sammen skrudd er i deler. karoseriet er ferdig sveisa og er klar før og settes sammen, må lakkes enten før eller etter sammen skruing Få tlf nr slik jeg får ringe:) hater å selge/kjøpe over nett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå