Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Driver fortsatt på og finner ut hvorfor E30`n ikkr vil gå. Har sjekket det meste nå, og dobbeltsjekka huking i sta. Alt er riktig. Så tok jeg av den ene føleren på kassa og sveiva rundt til den tappen som gir signal kom i hullet. Da står ikke hjulet foran på motor på øvre dødpunkt, altså O | T som vises på hjulet som skal stå over ens med hakk på deksel over reg-reim. Det jeg ser, er at O | T punktet på nåværende hjul foran står der som føleren ville stått om jeg hadde brukt facelift-nett med triggerføler foran. Kan dette rett og slett være feilen ????????
ehrnst Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 du er ikke 180 grader feil da? men tanke på posisjonen. den skal ikke endre seg med mindre bolten foran har løsnet. Har facelift triggerhjul selv, men husker ikke om det er forskjell (tror ikke det) uansett kan du få verifisert det ved å ta av svinghjulsdemperen, er et merke på tannhjulet der og mener jeg
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Er styretapp på både svinghjul og hjul foran (preface), så det skal vel ikke gå.. Holder på å bytte ledningsnett til facelift må med trigget foran. Starter den ikke og går normalt da, ja da vet jeg ikke.. Prøvd ALT som kan prøves med preface..
ehrnst Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 ja, tenkte litt feil. Men dette vrir seg uansett ikke uten at det er noe galt
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Nei, det gjør ikke det.. Har bytta over til facelift-nett nå.. Samt hjerne, LMM, triggersensor foran osv.. Vridde om nøkkelen, så kom den i starten, men fikk ikke opp turtall/døde.. Hørste ikke ut som om den gikk på alle.. Prøvde igjen; helt dødt.. Så nå har jeg pakker sammen... Får ta E91`n på GS-treffet i stedet..
Jørgen Lie Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Tok en rask titt i motorrom i sta.. Da jeg koblet på facelift ledningsnett har jeg bomma litt.. Fargeblind som jeg er hadde jeg kobla noen brune ledninger i pluss i stedet for minus.. (trodde de var røde).. Var sprengt en sikring så jeg.. Så kanskje det hjelper og bytte den for å få start.. (Skifta over ledning etter første kinning).. Men sjekka ikke sikringer etter den første bommerten.. For ved første nøkkelvridning så kom den litt, men etterpå var den død.. Håper det bare er den sikringen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå