BMW-Anton Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Er på utkikk etter ny familiebil med 4x4. Vurderer BMW 525 DAT xDrive 2009-mod. Noen tips til plusser og minuser med denne? Er det noe spesielt man skal være oppmerksom på? SeR at mange av de som ligger på Finn er bruktimportert fra Tyskland, noe problemstillinger knyttet til det? På forhånd takk for alle innspill/kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Hei BMW-anton og velkommen på bimmers. Bilen du ønsker deg er nok litt for ny at jeg vet om den men problemene rundt brukt-import er nettop land som norge. Her selges jo biler mer eller mindre på pris etter kilometer mens en, ja jeg får si eldre brukt da jeg har kikket på disse. En feks e39 ligger på tilnærmet samme pris i tyskland uavhengig km og motor. Det gjør det naturligvis atraktivt å stille de tilbake før shipping til NOrWAY. En service-bok gir deg heller ingen garanti da disse ser ut til å trykkes på nærmeste gatehjørne. Vær obs på en bil der det ser ut som alle stempel i servicebok er fra samme sted evt samme signatur, kan godt ha vært fylt ut på bakrommet. Se heller på tilstanden på bilen kontra papirene du får med å gjør deg opp en mening derfra. En 09mod med akseptabel km bør vel ha en minimal slitasje både inni og under. Garanterer selger tilstand i norge ville ærlig jeg stolt på det om det harmonerer med tilstand på bilen. Jeg ser noen e39 i sverige der det står at de har sjekket styrebokser på bilen for å bekrefte km, kan sikkert også gjøres på drømmekjerra di. Se også litt på utstyr. En importbil må ikke nødvendigvis ha ting vi regner som vanlig, eks varmestoler. sammenlign utsyrslista i annosen med bilen før du parkerer hjemme. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå