Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 188 åpen 3,46:1 diff på E30`n min nå.

Men, har fått tak i en 188 3,23 LSD 25% sperre fra en E34 som jeg tengte å ta innmaten ut av å sette inn i den jeg har.

Saken med den LSD diffen er at den har rundflens mot mellomaksling, og jeg må ha firkantflens, derfor velger jeg da å hente ut innmat.

Så, hva må jeg da flytte over?

Tengte selv at jeg må flytte over drevene/tannkransene fra åpen diffen over til sperrediffen, eller bare flytte over det drevet til inngående? og hvordan demonterer jeg det drevet fra rundflensakselen?

Skrevet

Opp..

altså, er det noen som kan bekrefte at denne omflyttingen er mulig?

Tar ut sperreenhet med påskrudd drivkrans og drivkransen fra inngående..

Skrevet
la pinjongene være der de er, sett kronhjul fra e30 over på LSD-enhet, skru inn. minst stress med shims og drit da.

Er ganske fersk på dette omerådet :P

Med pinjonger og kronhjul mener du hva? Er så mange navn ute å går på diff'deler:p

Skrevet

pinjong er det du kaller "inngående", og kronhjul er det du kaller "drivkrans". altså skal du bruke pinjong og kronhjul som står i e30-diffen fra før.

Skrevet
pinjong er det du kaller "inngående", og kronhjul er det du kaller "drivkrans". altså skal du bruke pinjong og kronhjul som står i e30-diffen fra før.

Okay ;)

Da vil jeg beholde 3,46 utveksling ja.

Men hva med lagrene som står på. må jeg flytte over ytterringene på lagrene som sitter igjen i "lsd-huset" over til huset jeg har montert, de passer vel over ens, men kan kanskje være anneledes slitasje eller no sånn?

Det beste hadde vel vært å bytta lagrene, men gidder ikke det hvis de er ok :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...