Howrd Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Har en 188 åpen 3,46:1 diff på E30`n min nå. Men, har fått tak i en 188 3,23 LSD 25% sperre fra en E34 som jeg tengte å ta innmaten ut av å sette inn i den jeg har. Saken med den LSD diffen er at den har rundflens mot mellomaksling, og jeg må ha firkantflens, derfor velger jeg da å hente ut innmat. Så, hva må jeg da flytte over? Tengte selv at jeg må flytte over drevene/tannkransene fra åpen diffen over til sperrediffen, eller bare flytte over det drevet til inngående? og hvordan demonterer jeg det drevet fra rundflensakselen?
Howrd Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Opp.. altså, er det noen som kan bekrefte at denne omflyttingen er mulig? Tar ut sperreenhet med påskrudd drivkrans og drivkransen fra inngående..
TurboLag Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 la pinjongene være der de er, sett kronhjul fra e30 over på LSD-enhet, skru inn. minst stress med shims og drit da.
Howrd Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 la pinjongene være der de er, sett kronhjul fra e30 over på LSD-enhet, skru inn. minst stress med shims og drit da. Er ganske fersk på dette omerådet Med pinjonger og kronhjul mener du hva? Er så mange navn ute å går på diff'deler:p
TurboLag Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 pinjong er det du kaller "inngående", og kronhjul er det du kaller "drivkrans". altså skal du bruke pinjong og kronhjul som står i e30-diffen fra før.
Howrd Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 pinjong er det du kaller "inngående", og kronhjul er det du kaller "drivkrans". altså skal du bruke pinjong og kronhjul som står i e30-diffen fra før. Okay Da vil jeg beholde 3,46 utveksling ja. Men hva med lagrene som står på. må jeg flytte over ytterringene på lagrene som sitter igjen i "lsd-huset" over til huset jeg har montert, de passer vel over ens, men kan kanskje være anneledes slitasje eller no sånn? Det beste hadde vel vært å bytta lagrene, men gidder ikke det hvis de er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå