Dirty Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hei godkjent ombygd BMW E30 323 84modell godkjent med 330HK 350NM Bur\bremser Unikt vognkort bilen står uten skilter nå, skal få tatt den på Eu kontroll inbytte er aktuelt, men må være av nyere dato Pris: 240 tusen girkasse kommer fra m3 e36 5trinns zf mellom aksling e30 m3 sperrediff:alpina b7 motorsport med 75% brems og oljekjøler stikkakslinger:e30 m3 koni justerbare dempere foringer i frem og bak vogn i polyruthan.samt foringer på gir og motorfester. fuel cach tank i alu 2 stk bosh pumper (kaopasitet 228l pr time) + 1 bosh til fløde til tank 10 mm rør frem til dyser motor: m50 b25. oringet blokk smidde stempler polerte og ballanserte staker arp studs ballangsert veiv,lettet svinghjul sinter 4 puck cluch sachs racing trykkplate grenrørs maifol fra ppf 3.5" rustfritt eksos hjemmelaget innsugsboks(plenum i alu) gass spjeld 76mm stor alu radiator fra ppf intercooler husker ikke size i farten justerbar bensintrykksregulator med klokke hks wastegate 50mm 2 stk turboxs rlf dumpventiler motorstyring haletch e6x dysenett fra ppf kjører wastespark bremser fremme: 4 stemplet wilwood superlite 4 stempla skiver er 355mm bremser bak er org m3 med borra skiver. alt med stålspunnede teflonslanger (goodrigde) felger: oz futura 10" bak med 265/30/ 18" 8.5" fremme med 215/35/18" innvendig: sparco circuit 3" 4 punks seler veltebur fra pedersens racing autometer innstrumentering +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hei. Kan bytte i en cosworth vingebil være aktuelt, påkostet mye nicasil foret motor pectel motorstyring, tko kasse++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hei, Desverre da må det være en vanvittig god deal for min del. men kom med litt info du på PM. men er nok BMW jeg vil bytte mot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Er det bare meg eller er dette BILLIG for en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 240 er hverken billig eller dyrt. Det er jo tråssalt en ombygd bil fra 84. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Må vel kalle dette en meget bra pris. Kosta på en formue av tidligere eier + en del nå de siste åra av Kim. Ikke lett å få til dette vognkortet der. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Riktig Yngve jeg ga nå godt over 240 for de som husker det men trenger friskepenger til garasjebygg og derfor må jeg desverre selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 neeeii.. hadde jeg bare hatt råd nå lykke til med salget! fin pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 er vel OZ Mito felger å ikke futura.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 er det en m3 jeg virkelig kunne tenkt meg, så er det denne. det vognkortet er til å bli sjalu av lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsnes Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Har du et tlf nr, send gjerne på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 91623409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Hei, info om understell? Virker denne som den skal pr.d.d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Info tenker du på? det meste står der ja den sviver den, står med tannstang uten servo akkuratt nå, da den gamle lakk så veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Sviver fint? alt fungerer? ang den tannstangen, vil du bytte om til servo før evnt salg? Eu godkjennes før salg? Stor intresse for denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå