Gå til innhold

Frakte Supra til Våler til helgen

Chris_
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen fra Østfold/Akershus som skal oppover til Våler til helgen som kunne tenkt seg å hulpet meg med å få opp Supraen min på henger? Kan dra på Torsdag om det går. Tenkte å få kjørt på Fredag og en del på Søndag før det er ferdig, da det er færrest folk som kjører da :)

Betaler drivstoff, noen runder på banen, penger for kjøringa og river i med noen pils om ønskelig :)

Håper noen har mulighet til å hjelpe!

HAR HENGER, TRENGER BARE NOEN MED BIL OG LAPPEN TIL Å KJØRE

Bilen:

521467_10150979132366217_748906216_12673760_265962865_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveskilter til supra´n hans har blitt tatt opp i en an tråd... Der ble det drøftet fram og tilbake. Jeg mener at det bør går greit å ta den på prøveskilter, 99 av 100 går greit. Du får bare si på biltilsynet at det er en driftebil. Flere her som har kjørt gromme biler på prøveskilter med bur osv osv,.

Det skal gå greit som sagt, hvor lovlig det er er jeg usikker på, men ikke stress deg ihjel... Jeg hadde bare tatt den på prøveskilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveskilter til supra´n hans har blitt tatt opp i en an tråd... Der ble det drøftet fram og tilbake. Jeg mener at det bør går greit å ta den på prøveskilter, 99 av 100 går greit. Du får bare si på biltilsynet at det er en driftebil. Flere her som har kjørt gromme biler på prøveskilter med bur osv osv,.

Det skal gå greit som sagt, hvor lovlig det er er jeg usikker på, men ikke stress deg ihjel... Jeg hadde bare tatt den på prøveskilter.

Det er nok ikke en veldig god løsning heller, itilfelle det skulle rase der oppe. Da sitter jeg der med skjegget i postkassa.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...