Chris_ Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Heisann! Noen fra Østfold/Akershus som skal oppover til Våler til helgen som kunne tenkt seg å hulpet meg med å få opp Supraen min på henger? Kan dra på Torsdag om det går. Tenkte å få kjørt på Fredag og en del på Søndag før det er ferdig, da det er færrest folk som kjører da Betaler drivstoff, noen runder på banen, penger for kjøringa og river i med noen pils om ønskelig Håper noen har mulighet til å hjelpe! HAR HENGER, TRENGER BARE NOEN MED BIL OG LAPPEN TIL Å KJØRE Bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Tøff supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Takk! Ingen som kan være behjelpelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 hente ut prøveskilt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 han er vel uten lappen ? hadde jeg hatt hengerlappen kunne jeg hukka den på bilfrakteren på vei opp, men hengerlappen har jeg ikke fått tatt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Orker ikke denne på prøveskilt opp dit.. hehe Lappen har jeg, men ikke på henger enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Jeg kan gjerne kjøre den med prøveskilt hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hehe Om det hadde vært aktuelt med prøveskilter hadde jeg kjørt den opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Men det er jo "enkleste" løsningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Det er ikke kjempepopulært å bli stoppet med helt ribbet interiør, bøttestoler og helbur da.. Og med noget oppjustert motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 "jeg skal ha prøveskilt for kjøring til vålerbanen for å teste ut bilen" går vel alltid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Prøveskilter til supra´n hans har blitt tatt opp i en an tråd... Der ble det drøftet fram og tilbake. Jeg mener at det bør går greit å ta den på prøveskilter, 99 av 100 går greit. Du får bare si på biltilsynet at det er en driftebil. Flere her som har kjørt gromme biler på prøveskilter med bur osv osv,. Det skal gå greit som sagt, hvor lovlig det er er jeg usikker på, men ikke stress deg ihjel... Jeg hadde bare tatt den på prøveskilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Prøveskilter til supra´n hans har blitt tatt opp i en an tråd... Der ble det drøftet fram og tilbake. Jeg mener at det bør går greit å ta den på prøveskilter, 99 av 100 går greit. Du får bare si på biltilsynet at det er en driftebil. Flere her som har kjørt gromme biler på prøveskilter med bur osv osv,.Det skal gå greit som sagt, hvor lovlig det er er jeg usikker på, men ikke stress deg ihjel... Jeg hadde bare tatt den på prøveskilter. Det er nok ikke en veldig god løsning heller, itilfelle det skulle rase der oppe. Da sitter jeg der med skjegget i postkassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Ang den er jeg helt enig med deg om. Skikkelig kjipt å rase et eller annet. Beklager OT. Har heller ikke henger, så håper noen kan hooke deg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hadde gjærne hjelpa deg om jeg var nermere! Håper du får hjelp skal være på utkikk etter den der i helga fet bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå