pcen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hei. Hel og grei 320 til salgs, har hatt bilen i ca 3mnd, selges grunnet jeg har en annen bil og har da ikke behov for den her lenger! Bilen er i daglig bruk, har ikke hatt noen problemer så den er i grei stand. Litt rust er de på bilen men ikke så altfor mye! Motor sviver fint, bruker ikke olje og går som ei klokke. Den er EU- godkjent til februar 2013. Ellers sitter det justerbart senkesett både foran og bak som er godkjent i vognkortet! Er 18" felg på sommer også følger det med ganske bra piggdekk på 15" alufelger! Den har gått 313000 km. Bilen befinner seg i Øyer som ligger 1 mil nord for Lillehammer i Oppland fylke! Pris 8000kr! Er ikke så veldig ofte jeg er her inne så kan helst ta kontakt på tlf eller mail for mer info. Tlf; 94483153 Mail; per.christian@ensby.no http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... gc6gyt.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 9yd8o0.jpg Mvh Per Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Det er nok lettere å selge bilen om du forteller litt om hvor langt motoren har gått, hvilket fylke Øyer ligger i (for folk som ikke har peiling på geografi, som meg selv) og gjerne et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Ahh, ser det nå at jeg har glemt å skrive det, takker! Bilder kommer veldig snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Bet års avg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 den er ikke betalt så har da bestemt meg for å sette ned prisen til 8000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcen Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå