larswey Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hei. Er på utkikk etter komplett topp til M50B25 uten vanos. Naboen hadde en kar på jobben som skulle ha 5000,- for kun topp uten ventiler osv... Det syns jeg var litt for dyrt Holder til i Drøbak og på Lørenskog så helst noe i nærheten
janka Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 Hei. Er på utkikk etter komplett topp til M50B25 uten vanos.Naboen hadde en kar på jobben som skulle ha 5000,- for kun topp uten ventiler osv... Det syns jeg var litt for dyrt Holder til i Drøbak og på Lørenskog så helst noe i nærheten Jag har en topp som ær nyrenoverad. den ær desverre demonterad men tror du ska leta længe efter någon som ær i lika bra skick. kommer från en e36 325 non vanos 92modell, 210 000km. om jag inte minns fel. Den toppen skulle egentligen sættas samman i ett turbobygge men nu har jag køpt ny motor och behøver inte toppen længre. skicka pm om de ær intressant
silver1984 Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Kan få komplett motor av meg.... M50b25 non vanos... 209 000km gikk pent som fy når jeg plukket den ut... 4000k mangler lmm å hjerne ellers komplett
larswey Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Bump. trenger kun komplett topp har ikke plass til motor noe sted desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå