ulvin94 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 el-låsen virker ikke på min 520, 97 mod. lampen på nøkkelen lyser når jeg trykker på en knapp, så er neppe flatt batteri. jeg fulgte også en guide på å "tilbakestille" nøkkelen, uten noe hell. så må vel være mottakeren i bilen(?). har hørt den er i C-stolpen, altså en av stolpene bak, stemmer dette? og er det noe som kan repareres aller må det rett og slett byttes?
ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Sorry dumme spørsmål, men har du prøvd med reservenøkkelen? Har facelift, og har ikke sett noen lampe på nøkkelen hittil....
ulvin94 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 har prøvd begge nøklene, ja. og lyser rødt på min nøkkel når en knapp blir trykket inn, opp til høyre om jeg husker riktig
ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Okey, da har facelift nøkkel noe anderledes utsende :S
ulvin94 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 det er godt mulig:) bestilt ny mottaker nå, får håpe det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå