Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har da nettopp utført motorbytte fra min 520ia til 528ia som ble godkjent og stemplet :) Nå trenger jeg litt info angående ombygging fra automat til manuell. Det jeg har er Clutch, svinghjul, mellomaksling. Jeg trenger da evnt og kjøpe fra noen her viss noen som har resten jeg trenger som jeg ikke er helt sikker på hva er. Har masse E39 deler som jeg kan bytte mot deler til ombyggingen min til manuell.

Skrevet
  kenny089 skrev:
Hei, jeg har da nettopp utført motorbytte fra min 520ia til 528ia som ble godkjent og stemplet :) Nå trenger jeg litt info angående ombygging fra automat til manuell. Det jeg har er Clutch, svinghjul, mellomaksling. Jeg trenger da evnt og kjøpe fra noen her viss noen som har resten jeg trenger som jeg ikke er helt sikker på hva er. Har masse E39 deler som jeg kan bytte mot deler til ombyggingen min til manuell.

bump

Skrevet
  kenny089 skrev:
  kenny089 skrev:

bump

bump

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...