Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er skjelden kost. Det kan være lettere å oppdrive en 3.15 diff fra E32 750i (før 1991) da disse har diffbrems som standardutstyr. Flytter du over input flensen fra 540ens originale diff, passer de rett på.

Skrevet

E32 750 ble aldrig levert standar med sperre diff. Av de 8-10stk jeg har hatt var det bare 2stk. med lsd. Alle bmw lsd differ er kun levert med 25% spere. De som har mer er modifisert.

Har 3stk. 750 bakstillinger med 3,15 diff hvis du trenger, men ingen har lsd. Har også 4stk 3,45 med lsd.

Skrevet

Alle diffene før 90 eller 91 har brems som standard. 25% som nevnt over. Virker helt utmerket til hverdags. Har en slik på min 540.

Skrevet

Det stemmer ikke, bevisene ligger her 3stk bakstilinger fra 88-89mod. uten lsd. + at den jeg hadde fra 12/87 hadde heler ikke. Derimot var det mere vanlig med antispinn. Har bare demontert en facelift, resten var 87-88-89mod. kun en med lsd.

Skrevet

Kan være at det kun var 750iL før 1990 som hadde brems som standard. Etter det ble antispinn standard istedet. Er uansett bare å se om det står S3.15 på diffen før man kjøper så slipper man å gå på en smell. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...