BmwM46 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Som topic sier så leter jeg etter en plass di fikser bulker og lakker for en billig penge i Aust Agder / Vest agder området Har 2 små bulker jeg skulle tatt ! Må være seriøse og vite hva di driver med for at det skal være interesant Håper på tilbakemeld Mvh BmwM46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Birkedal bilskade på Lund har jo greier priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Okei? har du noen eksempler? Har hørt om en fra flekkerøya men har ikke noe kontakt info til han :/ noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg fikk demontert en fanger som ble pussa ned og lakkert opp igjen og montert på en e90 for 3500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå