Gå til innhold

BMWPower`s biler og garasjebygging


 Share

Anbefalte innlegg

Du får komme på onsdag til Retrogarasjen med den og delene...

Men du kan ta med deg den foam-gun'en eller hva det nå enn heter - jeg må vaske E28en, den er skitten som fyyyy...

ok, får se om jeg klarer vente så lenge med eksosen, kan vær jeg tuvstarter litt selv :whistle:

Tar med foam cannon, såpe har du vel?

AFE stage 2 installert. Uten lokk = mer lyd 8)

[ Bilde ]

Er ikke dette totalt bortkastet etter du har hatt bilen hos Ess? :mrgreen:

Bortkastet? Why? Tenkte du på ekstra effekt, så er det godt mulig. Jeg ville ha det kun for lyden 8) ESS? Hva kan de tilby utenom presse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bytte vannpumpe og olje på Snake Oil'en min i kveld - den lekker som en sil. Hadde glemt ut at den kommer i dag, så derfor måtte det bli onsdag.

Såpe? Jeg har den såpa som du ba meg om å handle, ikke slik Jif som du viste meg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortkastet? Why? Tenkte du på ekstra effekt, så er det godt mulig. Jeg ville ha det kun for lyden 8) ESS? Hva kan de tilby utenom presse?

Er jo ikke plass til dette, Når kompressor kommer. ;)

Hehe, trøtt i tryne idag. Klarte ikke lese rett det du skrev.

Jo sånn sett så er det bortkasta :wink:

Om det blir presse, så blir det ikke før neste år. Vil bruke den litt som den er først ;)

Skal du ha presse på din i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke presse på denne med det første nei. Her blir det prioritert å få den sånn som jeg vil ha den først. Prøver å forhandle med en tysker på et skinntrukket komplett dash, men det er dyrt. Mangler jo alcantara innertak også.

Så det er shining som blir prioritert i første omgang. Om det blir presse i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...