Maximan Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hei, da er det dessverre tid for å selge min 318i som jeg er blitt så glad i. Bilen er en 1995 mod Burgunder 318i Touring med manuell kasse og lav KM stand på 180000. Bilen har fungert knirkefritt for meg den tiden jeg har eid den. Den er ingen utstyrsbombe men en ypperlig bruksbil for både ung og gammel. Pent stoff interiør uten huller Radio/CD med fjernkontroll Fungerende elektrisk takluke Elektriske speil Tight og fin girkasse med god clutch Bremser i god stand Eu godkjent til 2013 og alt i alt en meget brukbar bil som har mange år igjen på veien. Ikke noe rep objekt men rett og slett bare tut og kjør for den som kjøper. Noe mer info står i AutoDB annonsen: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... 7052381173 AutoDB virker ikke alltid for meg og om dere ikke får opp noe på linken bruk AutoDB kode: 1463341 Prisen settes veiledende til 29k + omreg men bud både over og under vurderes:) Lurer noen på noe er det bare å ta kontakt på nr i annonsen eller mail/sms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Oppdatert med finn-annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35140268 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luciferswill Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Aktuelt med inbytte eller kun salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Er nok bare kun salg jeg er ute etter. Hva er det du kunne tenke å bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Bare å komme med et vettig bud. God bil med mange km igjen på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Lyst på bra bil til bra pris? Ta kontakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Aktuelt med innbytte i E34, med airbag, mellomlegg fra min side er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Midlertidig utilgjengelig for salg pga utbedringer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå