Rumenimu Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 som topic sier, leter jeg etter koblings skjema da jeg har en jordings feil en stan jeg ikke vet hvor er. Noen som har det eller vet hvor man kan få tak i det?
Clausfox Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 som topic sier, leter jeg etter koblings skjema da jeg har en jordings feil en stan jeg ikke vet hvor er.Noen som har det eller vet hvor man kan få tak i det? I motor ledningsnettet eller det lednings nettet i bilen? Funnet ut dette med diagnose?
Rumenimu Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 vel, motor og slik funker som det skal, men baklysene lyser konstant samt lysene i knappene inne i bilen som feks i vindus bryter og instrument er dødt. Så er nok skjema over nednings nettet jeg trenger
Clausfox Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 vel, motor og slik funker som det skal, men baklysene lyser konstant samt lysene i knappene inne i bilen som feks i vindus bryter og instrument er dødt. Så er nok skjema over nednings nettet jeg trenger Sjekk ledningene som går inn i luka på bilen.. Når du tar luka opp og ned så sliter det på kabela og tilslutt sprekker islasjonsen på kablene. kan bli problemer med låsinga på bilen da!! Jeg har tatt av 3bak luker på e36, å det var åpent kobber på alle. ikke like ille på alle... men fortsatt kjedelig å tappe bilen for strøm. Men skal ikke si sikkert at det er ledningen i luken. Men er jo litt arbe å ta de ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå