kvernen Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Selger min E46 328i Grunnet at jeg rett og slett ikke har bruk får en slik bil til mitt bruk, Kjører stort sett bare til jobb, og det er bare 7min unna. Bilen er en 98 mod som er første gangsreg i 99. 188000km Bilen er etter mitt syn strøken både inn og utvendig, og motoren er tight og fin. Godkjent senket: Justerbart Ny frontrute mai i år. Bilen Skal inn til eukontroll i slutten av juni Jeg skal bestille time og få den godkjent før evt salg, men grunnet mye jobb og stress de siste ukene har dette ikke latt seg gjøre. Bare og ta kontakt om det er noe dere lurer på. Sms på dagtid grunnet jobb, og ring etter klokken 1700. Bilen befinner seg i kristiansund i møre og romsdal Tlf : 92641256 Nav klienter trenger ikke og ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvernen Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Ikke et lite bud en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Er den omlakkert? Orginalt skal den være cosmosschwartz metallic. Noe rust på bilen? Noe som ikke virker? Har du noen oversiktsbilder av interiøret? Er det ettermontert full m-tech 2 pakke utvendig? Multifunksjonsratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunther Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 hvordan er utstyrslista? høytalerpakke? det er manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stokke93 Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Fin bil, akk mistet min ser det ut som så jeg er på leit etter et nytt glis! har du flere kjekke bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stokke93 Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Ringer deg ikveld jegda, så vi snakkest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvernen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hei. Beklager det stemmer at det er cosmosschwartz metallic den er å ikke diamant. Bilen eier ikke rust! Har ikke funnet noen ting hverken under eller utvendig på bilen. Det som ikke virker på bilen er sentral låsen som er litt syk, etter bilen har hvert låst så, får man bare opp fører dørern, å man må trykke på sentrallås knappen inne i bilen får at den skal opne seg, kan ta 5 min og det kan ta 2 timer å få opp alle dørenen. Alt etter hvilket humør den er i... Ellers er det airbag lampen som lyser, Dette kommer av dårlig kontakt i venstre sensor fremme, har skjedd en gang tiligere hos gammel eier, men er bare og nullstille. Ellers er det ingen ting å utsette på bilen, Dette er et kupp for de som er ute etter en 328i Av utstyr så kan dere gå inn på autodb.no http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1235025 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgunther Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 bilder bakfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå