Gå til innhold

Solgt

kvernen
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min E46 328i Grunnet at jeg rett og slett ikke har bruk får en slik bil til mitt bruk, Kjører stort sett bare til jobb, og det er bare 7min unna.

Bilen er en 98 mod som er første gangsreg i 99.

188000km

Bilen er etter mitt syn strøken både inn og utvendig, og motoren er tight og fin.

Godkjent senket: Justerbart

Ny frontrute mai i år.

Bilen Skal inn til eukontroll i slutten av juni

Jeg skal bestille time og få den godkjent før evt salg, men grunnet mye jobb og stress de siste ukene har dette ikke latt seg gjøre.

Bare og ta kontakt om det er noe dere lurer på. Sms på dagtid grunnet jobb, og ring etter klokken 1700.

Bilen befinner seg i kristiansund i møre og romsdal

Tlf : 92641256

Nav klienter trenger ikke og ringe.

ej3a2awy319lbantui6m.jpg

naypr8zyl0b8ct63ypzk.jpg

0is0k0l2l7cp9zw03958.jpg

t48ksnsq1efhoye18qys.jpg

buxskbcvaj2uuh98wyv4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Beklager det stemmer at det er cosmosschwartz metallic den er å ikke diamant.

Bilen eier ikke rust! Har ikke funnet noen ting hverken under eller utvendig på bilen.

Det som ikke virker på bilen er sentral låsen som er litt syk, etter bilen har hvert låst så, får man bare opp fører dørern, å man må trykke på sentrallås knappen inne i bilen får at den skal opne seg, kan ta 5 min og det kan ta 2 timer å få opp alle dørenen. Alt etter hvilket humør den er i...

Ellers er det airbag lampen som lyser, Dette kommer av dårlig kontakt i venstre sensor fremme, har skjedd en gang tiligere hos gammel eier, men er bare og nullstille.

Ellers er det ingen ting å utsette på bilen, Dette er et kupp for de som er ute etter en 328i

Av utstyr så kan dere gå inn på autodb.no

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... le=1235025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...