16vTURBO Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hei, Trenger følgende deler til 5 trinns zf diesel kasse, stammer fra e39 3liter diesel. men er sikkert likt på flere av diesel kassene. * komplett spakestell med giroverføring/ * komplett slavesylinder med det som trengs. * mellomaksel, i hvertfall noe av den, inkl hardy kobling(110mm) Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 har slavesyl til en e39 535 hvis du kan bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vTURBO Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Det kan jeg sikkert, tror de passer omhverandre på de fleste bmw kassene jeg, pris forlanger du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vTURBO Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 har slavesyl til en e39 535 hvis du kan bruke den. Det er riktig type, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vTURBO Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Trenger også mellomaksel, helst hele fremre delen, men avkapp går også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå