EBBE78 Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 har en Bmw 323ia 97mod. i dag startet jeg bilen og alt var greit helt til jeg kom hjem og skulle stoppe motoren dette ville ikke skje satt med nøkkelen i handa og bilen sviver så etter masse styr koblet jeg ut tenninga på baksiden av løsen dete fikk bilen til å stoppe men kan ikke vri om nøkkelen , kan ta den ut og inn i tenninga men vil ikke vri om rattet er ikke i rattlås og vill ikke i rattlås er det noen som kan gi meg noen gode råd får å få dette i orden help !!!!
EBBE78 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 jepp dette har jeg prøvd.. har batteriet av på bilen siden tenninga står på etter at jeg ikke fikk av motoren ved å vri om tenninga så nå er det bare å sitte å lirke å håpe at det kommer på plass
EBBE78 Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 weee fikk fixet hele dritten tokk ut plastboxen som var på baksiden av låsen etter å tatt av panelet osv så var det en stang det som jeg vrei rundt og så datt alt på plass inni låsen og nu er den i orden men nu er det radioen som er vrien etter at strømmen har vert av står det code i displayet hmm har ikke peiling på koden er lol noen her som har hatt samma problem med dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå