Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skaffet meg et sett med 8,5 18 og 11 18.

Vet at foran ikke er noe problem, men bak er jeg litt usikker på!

Felgene har stått på E31, så de har ikke stort nok navsenter, så dette blir dreiet opp til uka en gang, men prøvde de raskt på E34 touring, og der tok de i bærebro og dekket er borti demperen.

Dim bak er 11*18 Et 21

ops8efv2scv3i7kle77h.jpg

Skrevet

ja, er det jeg er redd for, hadde håpet på å slippe spacere.... fan, må ha nye dekk så det blir skikkelig strekk da, ellers må jeg jo valse noe j...

Skrevet

Du har ikke bruk for jævlig med strekk. Ikke gå lavere enn 265 om du ikke absolutt vil. Jeg har 275 på mine 19" med litt lavere innpress enn deg, og det funker fjell.

Ikke er det nødvendig å valse som faen heller, bare man har korrekt Et.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil nå, så trur jeg ikke du trenger spacer på mer enn 3mm, så du får ET ned i 18. Da skal det gå klart av innerskjermen.

Ellers ville jeg nok valset inn kanten bak, så du slipper at det muligens tar borti med full bil.

Mine 10" med ET13 tar såvidt i innerkanten uten valsing. (har såpass strekk at dekket går klart uansett)

Skrevet

hvis jeg blir nødt til å space ut felgen så må det jo gjøres noe med skjermen, tanken var 275 dekk, sitter 285 på nå. Må nesten bare se litt når felgene er dreiet opp så jeg får satt de på...

Skrevet

Jeg har hankook ventus s1 på mine 19" og jeg tror nok de er litt smale i størrelsen. Går du ned til 265 blir det nok bra, og ikke så veldig strekk heller.

Jeg har et 22 på mine, og de tar såvidt inn i innerskjerm ved innfjæring. Det kommer jo ann på hvor mye senk du skal ha.

Sleng på 265, 5mm spacer og vals inn leppa på hjulbua, så er du i mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...