sjurfn Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 har ei e34 530i (3.0I V8(m60b30)) stående med servopumpe som står fast... trenger ny pumpe, om noen har ville de vert supert
sjurfn Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 jepp:) men kan eg bruke ei annen pumpe en ei med nivåregulering? da denne funksjonen ikke er i bruk..
///MPower Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 jepp:) men kan eg bruke ei annen pumpe en ei med nivåregulering? da denne funksjonen ikke er i bruk.. ja det går nok helt fint, usikker på om du kanskje må bytte noe slanger også, da uttakene kanskje er forskjellig på den uten nivåreg. har en nivåreg pumpe liggende evnt hvis du ikke får tak i annen.
sjurfn Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 hmm åja.. De er kuttet de røret som går bak over, slik at servooljen lekker ut.. men kan eg bruke ei pumpe til nivå regulering? Uten at de har noe å si? Eg veit ikkje ka som er forsjellmdn på pumpe med å uten..
///MPower Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 hmm åja..De er kuttet de røret som går bak over, slik at servooljen lekker ut.. men kan eg bruke ei pumpe til nivå regulering? Uten at de har noe å si? Eg veit ikkje ka som er forsjellmdn på pumpe med å uten.. går fint an å bruke en med uttak for nivåreg. eneste du må ikke plugge uttakene, men koble tur og retur sammen så det sirkulerer. ellers så sprenger du pumpen tilslutt.
sjurfn Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 åja:) trur ikkje de var gjort med min... den står fast nå vertfall.. :/ ka pris du tenkte på pumpa du har da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå