e34bmw535i Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har et senkesett som begynte å lekke etter 1 år kjøring, og fikk beskjed om å gi dem bilde på epost og forklaring. Har gått 2 måneder og har ringt dem flere ganger i måneden, og de lover meg å ringe tilbake og de skal undersøke osv. Det er sånn at man har rett på garanti og dette i 2 år? Begynner å bli lei, de er hjelpsomme når man skal kjøpe deler, men ikke når det skal byttes! Så hva skal jeg gjøre, forsette å vente på svar? Garantien kommer til å gå ut om jeg forsetter å venter... Så what to do?
hao Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Ta kontakt med denne karen. Har alltid fått topp service Håvard Helle GS Bildeler Avd. Bud Tlf: 71266777 Dir: 71266775 Fax: 71266770 e-post: havard@gsbildeler.no Web: http://www.gsbildeler.no
e34bmw535i Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 takk, men må jeg ikke snakke med firma fra oslo? Med tanke på at jeg kjøpte delene der
hao Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 takk, men må jeg ikke snakke med firma fra oslo? Med tanke på at jeg kjøpte delene der Det var vel det som ikke gikk så bra
e34bmw535i Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 de fra molde sa at de i oslo var syke, men de har vel ikke vært syke i 2 måneder? :s
LarsBMW Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Ring han du anbefalt da. Gs er et og samme firma. Ikke francise.
ealoken Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 ring meg på 22 62 62 47, Erik, så skal jeg se på saken.
hao Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 ring meg på 22 62 62 47, Erik, så skal jeg se på saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå