jt525 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Som topic sier så har jeg fått beskjed i dag om at frontlykter mine har blitt stjålet på min 2002 e39 Dette har mest sannsynlig skjedd forrige fredag. MEN hvem skal erstatte dette? Det er også blitt riper i fangeren etter dette. Ifølge forbrukerrådet så er det verkstedet sitt ansvar, jeg har gitt klar beskjed om at jeg betaler ikke ei eneste krone for å få fiksa dette. Noen som har lignende erfaring og kan komme med tips i slik sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hvis forbrukerrådet sier at det er verkstedets ansvar... Da er det verkstedets ansvar... End of story Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Kunden har alltid rett?! Har de jobbet på bilen siden fredag? Eller har ikke du ville hentet den før nå, og så fikk du beskjeden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hvis forbrukerrådet sier at det er verkstedets ansvar... Da er det verkstedets ansvar... End of story +1 Fins ikke noe bimmers-forbrukerråd? Viss de sier det, si det til verkstedet, viss de nekter, så får du dem til å kontakte de. Har skjedd det samme med meg engang på Bavaria Bryne, de ringte og sa hva som hadde skjedd, og erstattet det, da de sitter med ansvaret. Trengte ikke spør engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jt525 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Hatt problemer med toppen på motoren, så bilen har blitt stående der mens jeg å forhandler har blitt enige om hva som ska skje med bilen. Verkstedhår hatt bilen inne å skrudd på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Er i grunn ikke noe sak dersom forbruker rådet har sagt at verkstedet skal betale dette. Nekter du går du bare til forbruker rådet og i værste fall tv2 hjelper deg da betaler de så og si garantert hvis det er ett seriøst frima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Hvis du har forbruksrådet bak deg, så er det bare å videresnde mail til værksted. Og ta det derfra. Er virkelig ikke noe mer å lage sak ut av når du har allerede fått svar fra de som "kan" det. PS. Surt det med lyktene og skader, folk også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 jepp. hvis forbrukerrådet har sagt at verksted har ansvar så videresender du mailen til verkstedet. hvis de fremdeles nekter kan du ta det opp i forbrukerrådets meglingstjeneste og forbrukertvistutvalget, Dette er noe verkstedet er veldig lite interessert i, spesielt hvis det går til media... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jt525 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Flott flott:) ja er bmw verksted, de til regning de etter mye om å men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå