Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Til salgs er en 2002 modell sølvgrå 320 coupe bensiner med 170hk og M-tech. Bilen har gått 132.000km i skrivende stund. Flott bil som er sikker i drift og fungerer plettfritt. Eneste jeg har å utsette på den er at det er litt påbegynnende rust helt fremst på de tynne listene over begge sideskjørtene, samt påbegynnende på hjulbuene. Ellers er alt vel, og det er ettermontert bluetooth annlegg med hands-free tilkobling og usb/ipod inngang (+ aux for de som måtte trenge det). Originalanlegget følger selvsagt med, og kan monteres før salg hvis dette mot formodning skulle være ønskelig (Nye annlegget spiller bedre, samt handsfree + flere innganger). Er også kupevarmer i bilen. 17" Piggfrie vinterdekk på felg følger med. Pga den påbegynnende rusten ser jeg meg nødt til å gå ned i pris, og legger den derfor ut med en prisantydning på 140.000.-

Bilen står i tromsø, så hvis noen er interesserte i å se eller prøve den er det bare å ta kontakt.

Bilder og Finn-annonse kommer etterhvert, er ikke noe særlig å ta bilder i dette drittværet!

Selges grunnet trang studentøkonomi og at dama må kjøpe seg egen bil i forbindelse med jobb, så jeg klarer meg med motorsykkelen i sommer.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35220090

Skrevet

Bak høyre

2xgfhfnyo9rdca73sbiv.jpg

Bak venstre

s2imifgwzk227xovm88l.jpg

Hekk

lc0eg9wogps1cw8civex.jpg

Forran venstre

2mct9klsrq4ecm39ee2d.jpg

Høyresiden

0sv9be8awktbovvp7nds.jpg

Rusten på høyresiden

n55rw16smolvp77sn2mg.jpg

Rusten på venstresiden

y5eg2g6zt4137coaya1p.jpg

Rust hjulbue venstre

rcf0v50rvqavc6fskch0.jpg

Skrevet

Bildene er forøvrig tatt med de piggfrie vinterdekkene, sommerfelgene er noen hakk vassere... :-) Gi bud!

EDIT: innbytte kan også vurderes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...