TerjeA Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Heisann Kjøpte nett ein lsd diff, som vistnok skulle passe 535en min. Da eg kom heim og la den attmed gamlediffen (som er uten sperr) såg eg jo at den er fysisk mykje mindre.. Den passe på festene, men flensene ut til akslingene er rundt 10mm i diameter mindre. Har eg dratt heim ein såkalla 188 diff mon tro? Og den eg har i fra før er en 210 diff? Funker det og flytte over sperre innmaten fra lillediffen og over i store? Eller må eg lage ESAB sperr, og sei til meg sjøl at eg kjøpte katta i sekken..? Viss bilder er nødvendig, kan eg skaffe dette seinere i kveld! Mvh TerjeA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Du har nok en 210 fra før og har kjøpt en 188 ja. Du ser forskjellen ved at 210 diffen har 8 skuer på flensene på siden som er helt inntil diffhuset, mens 188 har 6. Men en 188 diff er jo ikke katta i sekken, er jo "mest vanlig" den Du kan ikke flytte over innmaten, da denne ikke passer, 188 har 30mm innvendig åpning ut, mens 210 har 36mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeA Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hmm.. Ok. Passer denne 188 diffen på alle bakstillinger, eller kun på 535/m5 bakstilling? Får vell ha den liggende da.. Overhale den kanskje! Noen som veit verdien på ein slik diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Du får sikker 4000 for den om den er i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Drar opp denne tråden igjen. Lurer på om Diff med og uten sperre har samme fysiske utforming. Skal kjøpe en diff med brems fra en kar, og han sender den uten bakdekselet og flensene. Lurer på om jeg kan flytte det over fra min egen diff, som er uten brems Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Drar opp denne tråden igjen. Lurer på om Diff med og uten sperre har samme fysiske utforming. Skal kjøpe en diff med brems fra en kar, og han sender den uten bakdekselet og flensene. Lurer på om jeg kan flytte det over fra min egen diff, som er uten brems Anyone? ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå