bernhardtouring Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Her er en liten tråd om min e46. Kjøpte den i vinter, fra en kar i kongsberg. God stand, gått 136.000, akkurat NAF-testet og alt var i skjønneste orden. Alcantara sportsseter, 6 trinns manuell, aircondition div annet utstyr. Litt vanskelig å få en e46 til å skille seg ut, ettersom det er så mange av de, men får prøve så godt jeg kan.. Begynte fort å modifisere litt.. Angle eyes, Xenon i fjernlys, tåkelys og ryggelys,svarte blinkers foran og på siden, Coilovers, spacere, tårnlagere med camberjustering. Eksos. Chip. Sorte nyrer. øyelokk. Splittere til fangern. Felger. Denne bilen har JOM-coilovers, k-sport justerbare tårnlagere foran, 20mm spacere foran. ET40 foran og ET45 18" Beyern Rapp. 225/35 255/40. Strakrør fra torpedovegg og bakover. Vi skulle til Gs-treffet i Molde og stresset endel de 2 siste ukene før det. Og en uke før treffet knakk den ene demperen min, så jeg bestilte meg en ny coilover fra jom i Tyskland. Mens jeg ventet ville jeg jo kjøre, og siden demperen knakk rett under mutteren over tårnlageret(dro til for hardt med luft...) så sveiset vi bare en plate i toppen av demperen som lå nedpå tårnlageret. Det røyk etter kort tid som forventet. Kan sees på det ene bildet lenger ned her. Kjørte ca en halv mil med knekt demper så jeg kom meg hjem til verkstedet. legger til en del bilder, helt fra jeg hentet den og til Gs-treffet. Kommer nok fler bilder etterhvert. testing av nye felga mine. Bare spaceing her, før camberjustering. Her har jeg kommet hjem etter en halv mils kjøring med knekt demper/røket sveis. Og det siste her er fra Gs-treffet i Molde Kommer til å oppdatere den her tråden med en del nye bilder og progresjon videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Her er noen bilder jeg tok i dag kun mobilbilder desverre.. Må nok valse litt gitt.. og få på mindre gummi.. og space litt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Fant et par bilder fra Molde-turen jeg slenger opp og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Veldig fin e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Takk! Blir nok bra etter sommeren nå.. blir noen endringer + hellakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 ossen går det med denne?, lenge siden det har skjedd noe her:) Kan det stemme at jeg har sett den bilen i drammen/sande område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Den har ikke rullet mange meter i vinter, gitt Har fått lakket opp fangere, forskjermer, panser og splittere, også har jeg tatt av øyelokkene og fått oransje blinlys foran. Byttet abs-føler foran og begge indre baklys. Så nå er det kun montering av fangere, bytte av hjullager og en forstillingskontroll som står igjen så er den klar. Den er forresten til salgs også (har vært det en stund, men ville bli ferdig med den før jeg solgte den) til den nette sum av 150.000 + omreg Ja, bor i Røyken så du kan nok godt ha sett meg i Drammensområdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhardtouring Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Noen bilder av hvordan den ser ut nå; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 11, 2013 Share Skrevet Februar 11, 2013 steikje, den var tøff:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå